Subject: Projekteerimistingimused
From: <[email-masked]>
To: 'Herkki Rõõm' <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, "'mainer oy'" <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Sep 2024 21:11:39 +0300

Tervist!

Pöördume Transpordiameti poole küsimaks projekteerimistingimusi
rekonstrueerimaks Sillaotsa liivakarjäärist (Kraami maaüksus, tunnus
29201:003:0104) nõuetekohane peale- ja mahasõit riiklikule Keava-Hõreda
kõrvalmaanteele nr 20120 (vt asukoht manuses).

Lugupidamisega,

Caspar Rüütel

Juhatuse liige

CSC Mineral OÜ

Liiva tee 4, Rohuneeme 74012

M +372 5698 7373

E [email-masked] <mailto:[email-masked]>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.